- توضیحات :
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: کارشناسی ارشد
- بازدید: 42608
%25 اول طبق سرفصل های اعلام شده 99/09/28
%25 دوم طبق سرفصل های اعلام شده 99/10/26
مرور آزمون 1و2 99/11/24
%25سوم طبق سرفصل های اعلام شده 99/12/22
%25چهارم طبق سرفصل های اعلام شده 1400/01/28
مرور آزمون 4و5 1400/02/25
جامع اول 1400/03/22
جامع دوم 1400/04/05
جامع سوم 1400/04/12
برای دانلود سرفصل های آزمون اینجا کلیک کنید
درس |
قیمت(تومان) |
در دست تهیه
منبع پیشنهادی برای درس زبان انگلیسی : Longman Complete Course for the TOFEL Test
در دست تهیه
جدول دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکترای تخصصی رشته انگل شناسی پزشکی
دانشگاه |
ظرفیت پذیرش |
دانشگاه های پذیرش کننده |
علوم پزشکی |
20 |
ایران(2)-اهواز(2)-اصفهان(2)-تهران(4)--شهید بهشتی(2) -شیراز(2)-کرمان (2)-مازندران(2)-همدان(2) |
شعب بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی |
1 |
تهران(1) |
درصد نمرات | ||||||
تراز مجموع نمرات | انگل شناسی | قارچ شناسی | ایمنی شناسی | استعداد تحصیلی | رتبه | دانشگاه |
94.695 | 75.833 | 50.000 | -3.333 | 13.333 | 2 | تربيت مدرس |
93.826 | 76.667 | 12.281 | 15.000 | 11.111 | 4 | علوم پزشکی تهران |
92.914 | 70.000 | 10.526 | 23.333 | 13.333 | 5 | علوم پزشكي مازندران |
43.565 | 29.167 | -1.754 | 8.333 | 25.556 | 67 | اصفهان بيماريهاي عفوني و گرمسيري پژوهشي |
مدارک تحصیلی مورد پذیرش |
علوم آزمایشگاهی پزشکی ، زیست شناسی (گرایش های میکزوب شناسی ،سلولی و مولکولی و جانوری ) ، میکروبیولوژی |
در دست تهیه
تراز مجموع نمرات |
- توضیحات :
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: کارشناسی ارشد
- بازدید: 30199
برای دانلود سرفصل آزمون های آزمایشی کلیک کنید
%50 طبق سرفصل های اعلام شده 99/11/24
%50 دوم طبق سرفصل های اعلام شده 1400/01/28
جامع اول 1400/03/22
جامع دوم 1400/04/05
جامع سوم 1400/04/12
مولفین بسته های آموزشی (که رتبه های تک رقمی کارشناسی ارشد و دکترای وزارت بهداشت میباشند) با شیوهای متفاوت نگارش بسته ها را به انجام رسانده اند به نحوی که درسنامه جامع را با تلفیقی از مطالب رفرنسهای وزارت بهداشت تالیف نموده اند و نکات کلیدی و تستی را نیز به درسنامه جامع افزوده اند که سبب افزایش کیفیت علمی درسنامه گردیده است و در پایان هر فصل نیز تست های 10 سال اخیر آزمون وزارت بهداشت با پاسخ نامه تشریحی تدوین شده است به نحوی که داوطلب با مطالعه بسته های آموزشی موسسه در واقع مطالب کل منابع وزارت بهداشت برای هر درس را به طور جامع مرور و جمع بندی نموده و نکات کلیدی و تستی را به طور مفهومی درک مینماید .
درس |
مولف |
قیمت (تومان) |
---|---|---|
آب و فاضلاب(هیدرولیک) |
به زودی |
|
انتقال و توزیع آب و جمع آوری فاضلاب |
به زودی |
|
تصفیه آب |
به زودی |
|
تصفیه فاضلاب |
دکتر یزدانبخش و دکتر شکوهی |
80000 |
شیمی و میکروبیولوژی آب و فاضلاب |
به زودی |
|
آلودگی هوا و کنترل آن |
دکتر ندافی |
100000 |
مواد زائد جامد |
دکتر دهقان(عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) |
160000 |
کلیات بهداشت محیط |
دکتر ززولی |
120000 |
زبان عمومی |
دکترامین تشکر( رتبه 8دکتری، دکتری دانشگاهتهران، مترجم زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ) |
120000 |
جمع کل |
|
580000 |
در دست تهیه
برای دانلود نمونه سوالات سالهای گذشته کلیک کنید (سال 97-96)
موقعيتهاي شغلي فارغ التحصيلان بهداشت محیط را مي توان به چند دسته تقسيم نمود:
1. یک فارغ التحصیل بهداشت محیط میتواند در وزارت بهداشت – درمان و آموزش پزشکی و در شهرداریها، سازمان آب و فاضلاب، شرکتهای خصوصی طراحی تصفیهخانه آب و فاضلاب و سازمان حفظ محیطزیست فرصتهای شغلی مناسبی داشته باشد.
3. تدريس در دانشگاه به عنوان هيئت علمي و حق التدريس
درس |
ضریب |
مرجع معرفی شده |
مولفین و مترجمین |
---|---|---|---|
آب و فاضلاب |
1 |
1-Chemistry for Environmental engineering and science2-Environmental pollution control microbiology (civil and environmental Engineering)3-Fluid mechanics4-Water Quality and Treatment5-Wastewater Engineering6-Water and Wastewater technology7-Industrial water pollution control |
MCGraw-Hill- USA -Sawyer &MccartyMarcel Dekker,Inc.USA - MckinneyMCGraw-Hill- USA - Streeter and wylieAmerican Water Works Association - A W W AMCGraw-Hill- USA - Metcalf & EddyPrentice Hall.USA - HammerMCGraw-Hill- USA - Eckenfelder |
آلودگی هوا و کنترل آن |
1 |
Air pollution, an introduction 2002 |
E & FN Spon - Jeremy colls |
مواد زائد جامد |
1 |
Handbook of solid waste management |
MCGraw-Hill- USA - Tchobanglius, Frank Kreith |
کلیات بهداشت محیط |
2 |
Environmental engineering |
Johnwiley & Sons Inc.USA - Salvat . J.A |
انتقال و توزیع آب و جمع آوری فاضلاب |
2 |
--- |
--- |
تصفیه آب |
1 |
--- |
--- |
تصفیه فاضلاب |
1 |
--- |
--- |
شیمی و میکروبیولوژی آب و فاضلاب |
1 |
--- |
--- |
زبان عمومی |
3 |
1. Anderson, A. Active Skills for Reading ( Vols. 1-4).2. KIRN, e. and Hartman, P. Interaction: Reading.3.English for the students of Medicine.4. Seal, B. Academic Encounters: Reading, Study Skills and Writing.5. Shokrpour, N. and Mehbudi, A. Improving Reading Skills.6. Markstein, L. and Hirasawa, L. Developing Reading Skills (Vol. 1-3). |
USA: Thompson. 2008McGraw-Hill. 2007Atai, M.R. Shoja, J.Kafshgarsouteh, M. and Zolghadri, M. SAMT.2013 (1391).Cambridge Uni. Press.2000.Tehran: Jangal Publications.Cambridge University Press. |
دانشگاه |
ظرفیت پذیرش |
دانشگاه های پذیرش کننده |
---|---|---|
علوم پزشکی |
112 |
بهشتی(3)-شیراز(3)-قزوین(3)-قم(3)-کاشان(3)-کردستان(3)-کرمان(3)-کرمانشاه(4)-گناباد(2)-گیلان(3)-لرستان(3)-مازندران(4)-مشهد(4)-همدان(4)یاسوج(3)یزد(3)-اردبیل(3)-ارومیه(3)-اصفهان(4)-البرز(3)-اهواز(4)-ایران(3)-بقیه اله(1)-بندر عباس(3)-بوشهر(3)-بیرجند(3)-تبریز(4)-تهران(3)-تربیت مدرس(3)-زاهدان(3)-زنجان(3)-سبزوار(3)-سمنان(3)-شهرکرد(3) |
ظرفیت مازاد(پرداخت شهریه) |
53 |
بهشتی (3)-کاشان(1)-کرددستان(1)-کرمان(0)-کرمانشاه(1)مشهد(1)-همدان(1)-یزد(1) اصفهان(2) البرز(2) اهواز(3) ایران(3) آزاد اسلامی واحد تهران پزشکی(3) بقیه اله(2) بندر عباس(2) بوشهر(1) بیرجند(2) تبریز(2) تربیت مدرس(1) تهران(1) زاهدان(2) زنجان(1) سبزوار(1) سمنان(1) شیراز(2) قزوین (1) قم(1) گناباد(2) گیلان(1) لرستان(1) مازندران(2) |
شعب بینالملل دانشگاه های علوم پزشکی |
- |
---- |
دانشگاه آزاد اسلامی |
- |
---- |
شبانة علوم پزشکی تهران |
- |
---- |
مدارک تحصیلی مورد پذیرش آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی بهداشت محیط |
---|
کارشناسی: بهداشت محیط- بهداشت حرفه ای- بهداشت عمومی- شیمی- مهندسی شیمی- مکانیک- آبیاری- مهندسی عمران- فیزیک- محیط زیست- خاک شناسی- آب شناسی- مهندسی صنایع- مهندسی شیلات- زمین شناسی- مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)- زیست شناسی- مدیریت خدمات بهداشتی درمانی- علوم تجربی(کارشناسی در رشته های مختلف بهداشت، علوم و علوم مهندسی)-کارشناسی پدافند غیر عامل در نظام سلامت |
نمونه کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته مهندسی بهداشت محیط
نام درس
|
رتبه 27 |
رتبه8(94) |
رتبه4(91)
|
درصد درس آب و فاضلاب |
52.82 |
52.03 |
44.44 |
درصد درس انتقال و توزیع آب |
55.56 |
71.53 |
58.33 |
درصد درس تصفیه آب |
19.44 |
67.33 |
38.89 |
درصد درس تصفیه فاضلاب |
36.11 |
89.77 |
47.22 |
درصد درس شیمی و میکروبیولوژی آب و فاضلاب |
44.44 |
75.75 |
52.78 |
درصد درس آلودگی هوا و کنترل آن |
69.44 |
14.02 |
50.00 |
درصد درس مواد زائد جامد |
55.56 |
84.16 |
44.44 |
درصد درس کلیات بهداشت محیط |
59.72 |
61.72 |
63.89 |
درصد درس زبان عمومی |
39.17 |
8.41 |
70.83 |
سهمیه |
آزاد |
آزاد |
آزاد |
نمره |
213 |
241.55 |
239 |
نتیجه |
قبول |
قبول |
قبول |
دانشگاه |
تهران |
- |
اصفهان |
رتبه در سهمیه |
27 |
- |
4 |
رتبه در کل |
27 |
8 |
4 |
- توضیحات :
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: کارشناسی ارشد
- بازدید: 30267
بمنظور تأمين نيروي انساني متعهد و متخصص و ايجاد كارآيي و مهارت علمي و عملي مورد نياز در زمينه آموزش و خدمات مامايي و آشنايي با روشهاي پيشرفته تعليم و تحقيق، دوره كارشناسي ارشد (ناپيوسته) رشته هاي مامايي با مشخصات زير ارائه ميشود:
كارشناسي ارشد رشتههاي مامايي ناپيوسته به دورهاي اطلاق ميشود كه تحصيلات بالاتر از كارشناسي را در بر گيرد و اولين مقطع تحصيلي پس از كارشناسي باشد. هدف از ايجاد آن تربيت ماماي متعهد و متخصص ميباشد كه بتواند بر مباني علوم و فنون علمي مامايي و بهداشت مادر و كودك موجود دست يافته و قادر به ارائه خدمات مطلوب مامايي بوده و به تعليم و تربيت افراد در اين رشته نيز بپردازند تا بدين ترتيب كمبود موجود اعضاء هيئت علمي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و نيروي انساني متخصص مراكز بهداشتي درماني را جبران نمايد.
برای دانلود سرفصل آزمون های آزمایشی کلیک کنید
%25 اول طبق سرفصل های اعلام شده 99/09/28
%25 دوم طبق سرفصل های اعلام شده 99/10/26
مرور آزمون 1و2 99/11/24
%25سوم طبق سرفصل های اعلام شده 99/12/22
%25چهارم طبق سرفصل های اعلام شده 1400/01/28
مرور آزمون 4و5 1400/02/25
جامع اول 1400/03/22
جامع دوم 1400/04/05
جامع سوم 1400/04/12
مولفین بسته های آموزشی (که رتبه های تک رقمی کارشناسی ارشد و دکترای وزارت بهداشت میباشند) با شیوهای متفاوت نگارش بسته ها را به انجام رسانده اند به نحوی که درسنامه جامع را با تلفیقی از مطالب رفرنسهای وزارت بهداشت تالیف نموده اند و نکات کلیدی و تستی را نیز به درسنامه جامع افزوده اند که سبب افزایش کیفیت علمی درسنامه گردیده است و در پایان هر فصل نیز تست های 10 سال اخیر آزمون وزارت بهداشت با پاسخ نامه تشریحی تدوین شده است به نحوی که داوطلب با مطالعه بسته های آموزشی موسسه در واقع مطالب کل منابع وزارت بهداشت برای هر درس را به طور جامع مرور و جمع بندی نموده و نکات کلیدی و تستی را به طور مفهومی درک مینماید .
درس |
مولف |
قیمت (تومان) |
---|---|---|
بارداری و زایمان و بیماری های زنان
|
گروه علمی موسسه فرهیختگان |
180,000 |
نوزادان و مراقبت های مربوطه |
گروه علمی موسسه فرهیختگان |
120,000 |
جنین شناسی |
گروه علمی موسسه فرهیختگان |
110,000 |
بهداشت، تغذیه مادرو کودک و تنظیم خانواده |
گروه علمی موسسه فرهیختگان |
120,000 |
بیماریهای داخلی و جراحی مربوط به مامایی |
گروه علمی موسسه فرهیختگان |
140,000 |
زبان عمومی |
دکترامین تشکر( رتبه 8دکتری، دکتری دانشگاهتهران، مترجم زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ) |
120,000 |
جزوه جمع بندی مامائی به علاوه 16سال تست مامائی |
|
120,000 |
جمع کل | 910000 |
جهت ثبت نام و اطلاع از برنامه کلاسها با واحد ثبت نام موسسه تماس حاصل فرمائید.
021 -88990039
در دست تهیه
برای دانلود نمونه سوالات سالهای گذشته کلیک کنید (سال 97-96)
موقعيتهاي شغلي فارغ التحصيلان مامایی را مي توان به چند دسته تقسيم نمود:
1. دانشجوياني كه اين دوره آموزشي را طي ميكنند ميتوانند در مؤسسات آموزش عالي در سمت مدرس به تدريس و تحقيق و برنامه ريزي بپردازند.
2. فارغالتحصیلان این رشته میتوانند به امور هدايت، نظارت، برنامهريزي و پژوهش در مؤسسات آموزشي و بهداشتي درماني بپردازند.
درس |
ضریب |
مرجع معرفی شده |
مولفین و مترجمین |
---|---|---|---|
بارداری و زایمانو بیماریهای زنان |
4 |
( آخرین ویرایش) Obstetric WilliamsMyies Editition(فصل های 17-16-10-8)Novak Gynecoiogy( اخرین ویرایش) Clinical Gynecologic Endocrinology and Infertility Speroff (اخرین ویرایش) |
- |
بهداشت،تغذیه مادر و کودک،تنظیم خانواده |
2 |
Williams Obstetricبخش تنظیم خانواده و مراقبتهای دوران بارداری و بعد از زایمانClinical Gynecologic
Endocrinology and Infertility Speroff
درسنامه طب پیشگیری و پزشکی اجتماعی (اخرین ویرایش)كليه دستورالعمل هاي كشوري مرتبط ( اخرین ویرایش)اصول و كليات خدمات بهداشتي (حاتمی)، تعاریف بهداشت سلامت آموزش بهداشت
مشاوره بهداشت خانواده، باروري و شاخص هاي سلامت
Nelson Text book of pediatrics
|
اخرین ویرابس
اخرین ویرایش
فصل رشد و نمو |
نوزادان |
2 |
Nelson Text book of Pediatrics
Myies Editionفصلهای 28 و29 |
Behrman آخرین چاپ |
جنین شناسی |
1 |
- |
Moor و Langman و کتابهای معتبر فارسی جنین شناسی پزشکی که با مراجع انگلیسی مذکور مطابقت داشته باشند. |
بیماری های داخلی و جراحی مربوط به مامایی |
1 |
Williams Obstetric بخش بیماری های داخلی و جراحی در مامایی
|
اخرین چاپ |
روانپزشکی درمامائی واختلالات جنسی | 2 |
1.خلاصه روانپزشکی کاپلان وسادوک-براساس سرفصل دروس روان پزشکی درمامائی واختلالات جنسی 2.نواک (فصل های اختلالات جنسی _مشکلات شایع روانپزشکی) |
(اخرین ویرایش) |
زبان عمومی |
3 |
1. Anderson, A. Active Skills for Reading ( Vols. 1-4).2. KIRN, e. and Hartman, P. Interaction: Reading.3.English for the students of Medicine.4. Seal, B. Academic Encounters: Reading, Study Skills and Writing.5. Shokrpour, N. and Mehbudi, A. Improving Reading Skills.6. Markstein, L. and Hirasawa, L. Developing Reading Skills (Vol. 1-3). |
USA: Thompson. 2008McGraw-Hill. 2007Atai, M.R. Shoja, J.Kafshgarsouteh, M. and Zolghadri, M. SAMT.2013 (1391).Cambridge Uni. Press.2000.Tehran: Jangal Publications.Cambridge University Press. |
دانشگاه |
ظرفیت پذیرش |
دانشگاه های پذیرش کننده |
---|---|---|
علوم پزشکی |
137 |
اصفهان(6)-اهواز(15)-ایران(6)-تبریز(14)-تهران(10)-تربیت مدرس (5)-رفسنجان(4)-بهشتی(3)-شیراز(2)-کردستان(5)-گناباد(5)-گیلان(6)-مشهد(8) اردبیل(3) |
ظرفیت مازاد(پرداخت شهریه) |
32 |
-اصفهان (3)-اهواز (3)- ایران (4)-تهران(5)-تربیت مدرس(1)-رفسنجان(2)-بهشتی(2)-شیراز(2)-کردستان(2)-گیلان(2)-مشهد(2)-اراک(2) |
شعب بینالملل دانشگاه های علوم پزشکی |
- |
---- |
دانشگاه آزاد اسلامی |
- |
---- |
شبانة علوم پزشکی تهران |
- |
---- |
مدارک تحصیلی مورد پذیرش آزمون کارشناسی ارشد رشتة مامائی |
---|
کارشناسی: مامائی- پرستار ماما |
نمونه کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته مامایی
توضیحات |
رتبه3(95) |
رتبه12(94) |
رتبه10(91) |
درصد درس جنین شناسی |
62.93 |
80.8 |
68.06 |
درصد درس بارداری و زایمان
|
82.38 |
69.01 |
88.89 |
درصد درس نوزادان
|
64.72 |
65.65 |
80.56 |
درصد درس بیماری های زنان
|
82.38 |
69.01 |
52.78 |
درصد درس بهداشتف تغذیه مادر و کودک، تنظیم خانواده
|
93.68 |
53.86 |
61.11 |
درصد درس بیماری های داخلی و جراحی مربوط به مامایی
|
60.81 |
24.80 |
52.50 |
درصد درس روانپزشکی در مامایی و اختلالات جنسی
|
58.84 |
20.02 |
36.08 |
درصد درس زبان عمومی
|
54.07 |
37.03 |
38.98 |
درصد درس نهم |
00 |
00 |
00 |
سهمیه |
آزاد |
آزاد |
آزاد |
نمره آخرین فرد پذیرفته شده درسهمیه آزاد |
73.18 |
230.74 |
233.60 |
نتیجه |
قبول |
قبول |
قبول |
دانشگاه |
مشهد |
- |
تهران |
رتبه در سهمیه |
- |
- |
10 |
رتبه در کل |
3 |
12 |
10 |
- توضیحات :
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: کارشناسی ارشد
- بازدید: 25591
تأمین، حفظ و ارتقای وضعیت جسمی، روحی و روانی فردی و اجتماعی کارکنان همه مشاغل، پیشگیری از بروز بیماریها و حوادث ناشی از کار و انتخاب کارگر متناسب با شغلی که قابلیت انجام آن را دارد، از جمله اهداف بهداشت حرفه ای به شمار میروند.اشاره میگردد که منظور از بیماریها و حوادث شغلی آنهایی هستند که در حین انجام کار و بواسطه آن رخ میدهند. از جمله آنها میتوان به کریهای حرفهای ناشی از صدای غیر مجاز، بیماریهای پوستی و ریوی، سرطانهای شغلی و سایر بیماریهای ناشی از عوامل زیان آور فیزیکی، شیمیایی و غیره اشاره نمود.
در بیشتر صنایع کشور به ویژه بخش های خصوصی و کوچک به دلیل محدودیت جذب نیروی انسانی از رشته های مختلف بهداشت، قسمتی از فعالیتهای اصلی این رشته از طریق بهداشت حرفه ای یا واحد ایمنی و بهداشت صنعتی صورت میگیرد که از جمله این امور میتوان به اجرای برنامه های واکسیناسیون، آموزش بهداشت فردی و عمومی، بهسازی محیط کار از نظر چگونگی تأمین آب آشامیدنی سالم، مدیریت جمع آوری و دفع بهداشتی زباله های صنعتی، طرح جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلابهای صنعتی، نحوه کنترل حشرات و جوندگان موذی و ناقل بیماری، ایجاد تسهیلات رفاهی و بهداشتی و کنترل تغذیه کارگران اشاره نمود.
فعالیتهای بهداشت حرفهای در همه سازمانها شامل دو بخش ایمنی و بهداشت محیط کار است که در بخش ایمنی، شناسایی خطرات محیط کار و چگونگی کنترل آنها مورد بحث قرار میگیرد و شامل موضوعات متعددی از قبیل ایمنی کار در مشاغل جوشکاری، تراشکاری، نجاری، غواصی، کار در ارتفاعات، حفر چاه و تونل، ایمنی ساختمان و ساختمان سازی، ایمنی ماشین آلات و ابزار، ایمنی برق، ایمنی حریق، ایمنی معدن و غیره میباشد. در بخش بهداشت محیط کار نیز با هدف پیشگیری از بیماریهای ناشی از کار، عوامل زیان آوری چون عوامل فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی، ارگونومیکی، مکانیکی و عوامل روانی محیط کار مورد شناسایی، اندازهگیری، ارزشیابی و در نهایت کنترل قرار میگیرد.
برای دانلود سرفصل آزمون های آزمایشی کلیک کنید
%50 طبق سرفصل های اعلام شده 99/11/24
%50 دوم طبق سرفصل های اعلام شده 1400/01/28
جامع اول 1400/03/22
جامع دوم 1400/04/05
جامع سوم 1400/04/12
مولفین بسته های آموزشی (که رتبه های تک رقمی کارشناسی ارشد و دکترای وزارت بهداشت میباشند) با شیوهای متفاوت نگارش بسته ها را به انجام رسانده اند به نحوی که درسنامه جامع را با تلفیقی از مطالب رفرنسهای وزارت بهداشت تالیف نموده اند و نکات کلیدی و تستی را نیز به درسنامه جامع افزوده اند که سبب افزایش کیفیت علمی درسنامه گردیده است و در پایان هر فصل نیز تست های 10 سال اخیر آزمون وزارت بهداشت با پاسخ نامه تشریحی تدوین شده است به نحوی که داوطلب با مطالعه بسته های آموزشی موسسه در واقع مطالب کل منابع وزارت بهداشت برای هر درس را به طور جامع مرور و جمع بندی نموده و نکات کلیدی و تستی را به طور مفهومی درک مینماید .
درس |
مولف |
قیمت (تومان) |
---|---|---|
بهداشت حرفه ای |
دکتر امیدحاجی کلته (رتبه کارشناسی1 ارشد و رتبه 1 دکتری) سهند غفوری ( ارشد دانشگاه تربیت مدرس) |
130,000 |
شیمی |
علی آزاد ( ارشد شیمی) |
90,000 |
ارگونومی |
حاجی امید کلته ( ارشد دانشگاه تربیت مدرس) سهند غفوری ( ارشد دانشگاه تربیت مدرس) |
90,000 |
زبان عمومی |
دکترامین تشکر( رتبه 8دکتری، دکتری دانشگاهتهران، مترجم زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ) |
120,000 |
جمع کل |
|
430,000 |
درس |
استاد |
رزومه استاد |
ساعت تدریس |
شهریه (تومان) |
---|---|---|---|---|
بهداشت حرفه ای |
دکتر مرادی |
رتبه 3 دکتری، دکتری دانشگاه تهران |
80 |
560000 |
شیمی عمومی |
دکتر جواد مختاری |
رتبه 1دکتری، دکتری دانشگاه تربیت مدرس، عضوبنیاد ملی نخبگان کشوری |
30 |
240000 |
فیزیولوژی |
دکتر نازنین نمازی |
دکتری دانشگاه تهران |
90 |
720000 |
زبان عمومی |
دپارتمان زبان |
رتبه 8 دکتری، دکتری دانشگاه تهران |
80 |
560000 |
شهریه کل دروس 2080000 تومان
جهت ثبت نام و اطلاع از برنامه کلاسها با واحد ثبت نام موسسه تماس حاصل فرمائید.
021 -88990039
در دست تهیه
برای دانلود نمونه سوالات سالهای گذشته کلیک نمایید (سال 97-96)
موقعيتهاي شغلي فارغ التحصيلان بهداشت حرفه ای را مي توان به چند دسته تقسيم نمود:
1. شناسایی، اندازه گیری، ارزشیابی و کنترل عوامل زیان آور محیط کار از طریق طراحی و نظارت بر ایجاد سیستمهای فنی تأمین بهداشت نظیر طراحی روشنایی، طراحی سیستمهای تهویه صنعتی، طراحی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و غیره.
2. بررسی نحوه انجام کارها از نظر اصول ایمنی و ارگونومیک کار و ارایه روش های صحیح انجام آنها.
3. طراحی و نظارت بر ایجاد پستهای کار ارگونومیکی نظیر پستهای کار کامپیوتری، پستهای کار مونتاژ، پستهای کار تحریری، طراحی ارگونومیکی ابزارهای کار دستی، کنترلها و نشانگرها و…….
4. آموزش نکات ایمنی و بهداشت حرفه ای محیط کار به کارگران
5. آموزش و نظارت بر نحوه استفاده از وسایل حفاظ فردی توسط کارگران.
6. تدريس در دانشگاه به عنوان هيئت علمي و حق التدريس
درس |
ضریب |
مرجع معرفی شده |
مولفین و مترجمین |
---|---|---|---|
بهداشت حرفه ای |
5 |
Industrial safety and Health managementIndustrial noise control, chapters1-6,9-10Industrial ventilation manualFundamentals of air sampling, chapters 1-9Occupational Ergonomics HandbooksSafety and Health for EngineersIntroduction to health physicsOccupational ToxicologyIESNA Lighting handbook principles of toxicology, Environmental and Industrial application انسان و تنش های حرارتی محیط کارنمونه برداری و تجزیه آلاینده ها در هوا جلد 1 و 2روشنایی در بهداشت و ایمنیمهندسی روشنایی |
C.Ray ASFahl چاپ پنجم فصول 13 و 15 و 16و 17 و 18Lewis Bell & Douglas BellACGIHGregory D. WightW. Karwowskiws. MarrasBrauer , RogerlHerman Cemberwinder and Stacey not the whole book only chapters:1 -2-3-12-13-14-and15chapters: 1,2,3,6,7,8,9,11,12 By: S.M.Roberts , R.C.James and P.L.Williams , chapters 2-3 , 23 فریده گلبابایی و همکارانعبدالرحمان بهرامیحسین کاکوئی و همکارانآخرین چاپ ، تالیف دکتررستم گل محمدی |
ارگونومی |
1 |
Handbook of Ergonomics |
Karwowski & Marras- Last edition |
فیزیک |
2 |
فیزیک جلد اول و دوم و سوم |
هالیدی |
شیمی |
2 |
شیمی عمومی |
چارلز مورتیمر |
ریاضی |
2 |
کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی |
تالیف جرج توماس وراس فینی ترجمه مهدی بهزاد، سیامک کاظمی و علی کافی، انتشارات مرکز نشر دانشگاهی |
زبان عمومی |
3 |
1. Anderson, A. Active Skills for Reading ( Vols. 1-4).2. KIRN, e. and Hartman, P. Interaction: Reading.3.English for the students of Medicine.4. Seal, B. Academic Encounters: Reading, Study Skills and Writing.5. Shokrpour, N. and Mehbudi, A. Improving Reading Skills.6. Markstein, L. and Hirasawa, L. Developing Reading Skills (Vol. 1-3). |
USA: Thompson. 2008McGraw-Hill. 2007Atai, M.R. Shoja, J.Kafshgarsouteh, M. and Zolghadri, M. SAMT.2013 (1391).Cambridge Uni. Press.2000.Tehran: Jangal Publications.Cambridge University Press. |
دانشگاه |
ظرفیت پذیرش |
دانشگاه های پذیرش کننده |
---|---|---|
علوم پزشکی |
59 |
اصفهان(4)- اهواز(3)- تهران (6)- تربیت مدرس(4)- شهید بهشتی(3)- شیراز(3)- مازندران(3)- همدان(7)- یزد(4)-ایران(4)-قزوین(3)- تبریز(3)-زنجان(3)-کرمان(3)-ارومیه(3) کرمانشاه(3) |
ظرفیت مازاد(پرداخت شهریه) |
19 |
اصفهان(2)-ایران(1)-شهیدبهشتی(2)-مازندران(1)-همدان(1)-یزد(2)- اهواز(1)-تربیت مدرس(1)-قزوین(1)-زنجان(1)-کرمان(1)- |
شعب بینالملل دانشگاه های علوم پزشکی |
- |
---- |
دانشگاه آزاد اسلامی |
- |
---- |
شبانة علوم پزشکی تهران |
- |
---- |
مدارک تحصیلی مورد پذیرش آزمون کارشناسی ارشد رشتة مهندسی بهداشت حرفه ای |
---|
کارشناسی: بهداشت حرفه ای- بهداشت محیط- ایمنی صنعتی- مهندسی( صنایع، مکانیک و شیمی)- فیزیک- شیمی |
نمونه کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته مهندسی بهداشت حرفه ای
نام درس
|
رتبه 76(94) |
رتبه 1(91) |
درصد درس بهداشت حرفه ای |
26.39 |
50.67 |
درصد درس فیزیک |
38.33 |
61.67 |
درصد درس شیمی |
16.67 |
11.67 |
درصد درس ارگونومی |
18.52 |
70.00 |
درصد درس ریاضی |
10.00 |
00 |
درصد درس زبان عمومی |
51.67 |
70.00 |
درصد درس هفتم |
00 |
00 |
درصد درس هشتم |
00 |
00 |
درصد درس نهم |
00 |
00 |
سهمیه |
آزاد |
آزاد |
نمره |
- |
183 |
نمره آخرین فرد پذیرفته شده درسهمیه آزاد |
45.45 |
116.50 |
نتیجه |
قبول |
قبول |
دانشگاه |
- |
تربیت مدرس |
رتبه در سهمیه |
76 |
1 |
رتبه در کل |
76
|
1 |
- توضیحات :
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: کارشناسی ارشد
- بازدید: 29078
برای دانلود سرفصل آزمون های آزمایشی کلیک کنید
%50 طبق سرفصل های اعلام شده 99/11/24
%50 دوم طبق سرفصل های اعلام شده 1400/01/28
جامع اول 1400/03/22
جامع دوم 1400/04/05
جامع سوم 1400/04/12
در دست تهیه
در دست تهیه
در دست تهیه
برای دانلود نمونه سوالات سالهای گذشته کلیک نمایید (سال 97-96)
موقعیتهای شغلی فارغ التحصیلان مهندسی پزشکی گرایش بیومواد را میتوان به چند دسته تقسیم کرد:
1. مهندس پزشکی میتواند یک دستگاه پزشکی را به درستی راهاندازی کرده و نحوه استفاده صحیح آن را به پرستاران یا دیگر کارکنان بیمارستان آموزش دهد یا اینکه در مؤسسات و شرکتهای خصوصی و دولتی، در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی فعالیت کند. برای مثال فارغالتحصیلان گرایش بیوالکتریک به راحتی میتوانند دستگاه شنوایی سنجی بسازند و از سوی دیگر چون دستگاههای پزشکی به طور متوسط میلیونها تومان میارزد و مسؤولان بیمارستانها به طور نسبی برای حفظ و نگهداری آنها اهمیت بسیاری قائلند، بسیاری از فارغالتحصیلان مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک و حتی دانشجویان این رشته جذب بازار کار میشوند.
2. دانش فارغالتحصیلان گرایش بیومکانیک نیز هم در زمینه ساخت اعضای مصنوعی و هم در مبحث توانبخشی مثل ساخت ویلچر یا تخت بیمارستان مورد نیاز است و بالاخره فارغالتحصیلان مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال یا بیومواد میتوانند در زمینههای مختلف صنایع پزشکی، کارآیی داشته باشند. برای مثال در کارخانههای ساخت لوازم یکبار مصرف مثل سرنگ، سوند، یا دستکشهای جراحی حضور یک مهندس پزشکی گرایش بیومواد کاملاً احساس میشود. همچنین پلیمرهایی که در بدن انسان استفاده میگردد باید استاندارد و گریدمدیکال داشته باشد که این نیز در حیطه وظایف مهندس بیومواد است.
درس |
ضریب |
مرجع معرفی شده |
مولفین و مترجمین |
---|---|---|---|
ریاضیات عمومی |
2 |
حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی |
نوشته: لوئیس لیتهلدترجمه: مهدی بهزاد، محسن رزاقی، سیامک کاظمی، اسلام ناظمی، مرکز نشر دانشگاهی |
علم مواد |
2 |
اصول علم مواد(ساختار، خواص و مهندسی مواد)The science and engineering of materials |
نویسنده: حسین تویسرکانینویسنده: D. Askeland |
اصول زیست مواد |
3 |
بیومتریالها، اصول و کاربردهاBiomaterials Science: An Introduction to Materials in Medicineمقدمه ای بر بیوموادمقدمه ای بر زیست مواد مقدمه ای بر برهمکنش بافت و بیومتریال |
نویسنده: جون بی پارک، جوزف دی برانزینو، ترجمه: محمد رفیعی نیا- شاهین بنکدار، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیرنویسنده: B. D. Ratner, A. S. Hoffmanنویسنده: جون بوپارک و رودریک اس لیکز، ترجمه: محمد حسین فتحی و وجیه السادات مرتضوی، انتشارات ارکاننویسنده : جفری او - هالینگر، ترجمه : محمد رفیعی نیا - سید علی پورسمر - مهدیس شایان تالیف کی سی دی دیویدای ، پالئو رنابیزوس ، ترجمه : شاهین بنکدار - محمد رفیعی نیا |
آناتومی و فیزیولوژی |
1 |
فیزیولوژی پزشکیفیزیولوژی: شناخت اعمال و وظایف اعضای مختلف بدنآناتومی |
نویسنده: آرتور گایتون، جان ادوارد هالنویسنده: دکتر رستمی و همکاراننویسنده: دکتر حکمت |
بیوشیمی |
1 |
Principles of BiochemistryText book of BiochemistryBiochemisttryاستفاده از کتب فارسی تالیفی که سرفصل آنها متناسب با رفرنسهای فوق باشد بلامانع است. |
نویسنده: Lehningerنویسنده: Devlinنویسنده: Stryer |
شیمی آلی |
1 |
شیمی آلی |
نوشته جان مک موری و اریک سیانک، ترجمه عیسی یاوری، نشر نوپردازان، 1387 |
زبان عمومی |
3 |
1. Anderson, A. Active Skills for Reading ( Vols. 1-4).2. KIRN, e. and Hartman, P. Interaction: Reading.3.English for the students of Medicine.4. Seal, B. Academic Encounters: Reading, Study Skills and Writing.5. Shokrpour, N. and Mehbudi, A. Improving Reading Skills.6. Markstein, L. and Hirasawa, L. Developing Reading Skills (Vol. 1-3). |
USA: Thompson. 2008McGraw-Hill. 2007Atai, M.R. Shoja, J.Kafshgarsouteh, M. and Zolghadri, M. SAMT.2013 (1391).Cambridge Uni. Press.2000.Tehran: Jangal Publications.Cambridge University Press. |
دانشگاه |
ظرفیت پذیرش |
دانشگاه های پذیرش کننده |
---|---|---|
علوم پزشکی |
6 |
اصفهان(6) |
ظرفیت مازاد(پرداخت شهریه) |
0 |
|
شعب بینالملل دانشگاه های علوم پزشکی |
- |
---- |
دانشگاه آزاد اسلامی |
- |
---- |
شبانة علوم پزشکی تهران |
- |
---- |
مدارک تحصیلی مورد پذیرش آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی پزشکی(زیست مواد) |
---|
کارشناسی: فنی و مهندسی- علوم پایه- گروههای پزشکی و پیرا پزشکی-دکترای حرفه ای پزشکی - دندان پزشکی - داروسازی |
در دست تهیه
- توضیحات :
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: کارشناسی ارشد
- بازدید: 26953
در دو دهه اخیر، پیشرفتهای تکنولوژی وسایل و مواد با ابعاد بسیار کوچک به دست آمده است و به سوی تحولی فوق العاده که تمدن بشر را تا پایان قرن دگرگون خواهد کرد ، پیش میرود . برای احساس اندازه های مادونریز، قطر موی سر انسان را که یکدهم میلیمتر است در نظر بگیرید، یک نانومتر صدهزار برابر کوچکتراست 9- 10متر. تکنولوژی و مهندسی در قرن پیش رو با وسایل، اندازه گیریها و تولیداتی سروکار خواهد داشت که چنین ابعاد مادون ریزی دارند. درحال حاضر پروسه های در ابعاد چند مولکول قابل طراحی و کنترل است . همچنین خواص مکانیکی ، شیمیایی، الکتریکی، مغناطیسی، نوری و… مواد در لایه ها در حدود ابعاد نانومتر قابل درک و تحلیل و سنجش است. تکنولوژی درقرن گذشته در هرچه ریزتر کردن دانه های بزرگتر پیشرفت چشمگیری داشت، بطوریکه به مزاح گفته شد که دیگر کشف ذرات ریز اتمی ((Sub-Atomic)) نه تنها جایزه نوبل ندارد ، بلکه به آن جریمه هم تعلق می گیرد ! تکنولوژی نو درقرن حاضر مسیر عکس را طی میکند . یعنی مواد مادون ریز را باید ترکیب کرد تا دانه های بزرگتر کارآمد به وجود آورد .
درست همان روشی که در طبیعت برای تولید کردن حاکم است . مجموعه های طبیعی ، ترکیبی از دانه های مادون ریز قابل تشخیص با خواص مشابه و یا متفاوت با اندازه های در حدود نانو است. اثر تحقیقات در فناوریهای مادون ریز هم اکنون در درمان بیماریها و یا دست یافتن به مواد جدید به ظهور رسیده است. موارد بسیاری در مرحله تحقیقات کاربردی و آزمایشی است. اکنون ساخت رایانه های بسیار کوچکتر و میلیونها بار سریعتر در دستور کار شرکتهای تحقیقاتی قرار دارد. در بیانی کوتاه نانوتکنولوژی یک فرایند تولید مولکولی است. همانطور که طبیعت مجموعه ها را بطور خودکار مولکول به مولکول ساخته و روی هم مونتاژ کرده است، ما هم باید برای تولید محصولات جدید، با این اعتقاد که هرچه در طبیعت تولید شده قابل تولید در آزمایشگاه نیز هست، نظیر طبیعت راهی پیدا کنیم. البته منظور این نیست که چند هسته از مواد را پیدا کنیم و با رساندن انرژی و خوراک پس از چند سال یک نیروگاه از آن بسازیم که شهری را برق دهد ، بلکه برای ترکیب و تکامل خودکار تولیدات مادون ریزکه به نحوی در مجموعه های بزرگتر مصرف دارد ، راهی بیابیم . در اندازههای مادون ریز ، روشها و ابزارآلات متعارف فیزیکی مانند تراشیدن و خم کردن و سوراخ کردن و…جوابگو نیستند. برای ساختن ماشینهای ملکولی باید روش پروسه های طبیعی را دنبال کرد .
با تهیه نقشه های ساختاری بدن یعنی آرایش ژنها و DNA که ژنوم نامیده شده است و به موازات آن دست یافتن به تکنولوژی مادون ریز، در دراز مدت تحولات بسیاری در هستی ایجاد خواهد شد. تولید مواد جدید، گیاهان، جانداران و حتی انسان متحول خواهد شد . اشکالات ساختاری موجودات در طبیعت رفع میشود و با ترکیب و خواص اورگانیک گیاهان و جانوران، موجودات جدیدی با خواص فوق العاده و شخصیتهای متفاوت بوجود خواهد آمد. از ابزارهای در مقیاس نانو همچنین می توان برای عرضه مؤثرتر داروها در نقاط موردنظر استفاده به عمل آورد. در آزمایشی که بتازگی به انجام رسیده نشان داده شده است که حمله به سلولهای سرطانی با استفاده از ذرات نانو 100 برابر بازده عمل را افزایش می دهد. محققان امیدوارند در آینده ای نه چندان دور با استفاده از نانوتکنولوژی موفق شوند امور داخلی هر سلول را تحت کنترل خود درآورند. هم اکنون گامهای بلندی در این زمینه برداشته شده و به عنوان نمونه دانشمندان میتوانند فعالیت پروتئینها و مولکول دی ان ای را در درون سلول کنترل کنند. به این ترتیب نانو تکنولوژی به محققان امکان میدهد تا اطلاعات خود را درباره سلولها یعنی اصلی ترین بخش سازنده بدن جانداران به بهترین وجه کامل سازند.
%25 اول طبق سرفصل های اعلام شده 99/09/28
%25 دوم طبق سرفصل های اعلام شده 99/10/26
مرور آزمون 1و2 99/11/24
%25سوم طبق سرفصل های اعلام شده 99/12/22
%25چهارم طبق سرفصل های اعلام شده 1400/01/28
مرور آزمون 4و5 1400/02/25
جامع اول 1400/03/22
جامع دوم 1400/04/05
جامع سوم 1400/04/12
مولفین بسته های آموزشی (که رتبه های تک رقمی کارشناسی ارشد و دکترای وزارت بهداشت میباشند) با شیوهای متفاوت نگارش بسته ها را به انجام رسانده اند به نحوی که درسنامه جامع را با تلفیقی از مطالب رفرنسهای وزارت بهداشت تالیف نموده اند و نکات کلیدی و تستی را نیز به درسنامه جامع افزوده اند که سبب افزایش کیفیت علمی درسنامه گردیده است و در پایان هر فصل نیز تست های 10 سال اخیر آزمون وزارت بهداشت با پاسخ نامه تشریحی تدوین شده است به نحوی که داوطلب با مطالعه بسته های آموزشی موسسه در واقع مطالب کل منابع وزارت بهداشت برای هر درس را به طور جامع مرور و جمع بندی نموده و نکات کلیدی و تستی را به طور مفهومی درک مینماید .
درس |
مولف |
قیمت (تومان) |
---|---|---|
شیمی |
علی آزاد ( ارشد شیمی ) |
110,000 |
بیوشیمی |
دکتر علی جهانبازی ( دکتری دانشگاه شهید بهشتی ) و نازنین وزیری تبار (کارشناس ارشد تربیت مدرس ) |
150,000 |
زیست شناسی سلولی مولکولی |
دکتر علی بزرگمهر ( رتبه 1 کارشناسی ارشد و رتبه 1 دکتری ) |
140,000 |
فیزیولوژی |
دکتر نازنین نمازی ( دکتری دانشگاه تهران ) |
140,000 |
بیوفیزیک |
محمد اکبرزاده (رتبه 12 دکتری، دکتری دانشگاه تهران) |
120,000 |
زبان عمومی |
دکترامین تشکر( رتبه 8دکتری، دکتری دانشگاهتهران، مترجم زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ) |
120,000 |
جمع کل |
|
780,000 |
درس |
استاد |
رزومه استاد |
ساعت تدریس |
شهریه (تومان) |
---|---|---|---|---|
بیوشیمی |
دکتر سعید خسرو پور |
دانشجوی دکتری بیوشیمی بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مولف کتاب ضروریات بیوشیمی، مولف مجموعه تست های طبقه بندی شده ارشد و دکتری بیوشیمی |
100 |
800000 |
شیمی عمومی |
دکتر جواد مختاری |
رتبه 1 دکتری، دکتری دانشگاه تربیت مدرس، عضوبنیاد ملی نخبگان کشوری |
35 |
280000 |
زیست شناسی سلولی مولکولی |
اساد خانی |
مدرس برتر کشوری زیست شناسی سلولی و مولکولی |
100 |
880000 |
فیزیولوژی |
دکتر نازنین نمازی |
دکتری دانشگاه تهران |
90 |
720000 |
زبان عمومی |
دپارتمان زبان |
|
80 |
560000 |
شهریه کل دروس 3240000 تومان
جهت ثبت نام و اطلاع از برنامه کلاسها با واحد ثبت نام موسسه تماس حاصل فرمائید.
021 -88990039
در دست تهیه
برای دانلود نمونه سوالات سالهای گذشته کلیک نمایید (سال 97-96)
موقعيتهاي شغلي فارغ التحصيلان کارشناسي نانوتکنولوژی را مي توان به چند دسته تقسيم نمود:
1. اشتغال در مراکز علمی تحقیقاتی
2. تدريس در دانشگاه به عنوان هيئت علمي و حق التدريس
درس |
ضریب |
مرجع معرفی شده |
مولفین و مترجمین |
---|---|---|---|
بیوشیمی |
2 |
Principles of BiochemistryText book of BiochemistryBiochemistry |
LehningerDevlinStryer |
زیست شناسی سلولی و مولکولی |
2 |
بیولوژی سلولی و مولکولی (کتاب برگزیده زیست شناسی هفدهمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایرانبیولوژی سلولی و مولکولیMolecular cell biology |
دکتر احمد مجد- دکتر سید محمد علی شریعت زادهدکتر رسول صالحیH.Lodishو همکاران |
فیزیولوژی |
1 |
بیولوژی سلولی و مولکولی (کتاب برگزیده زیست شناسی هفدهمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران)فیزیولوی پزشکی |
دکتر احمد مجد- دکتر سید محمد علی شریعت زادهگاتیون |
مقدمه اي بر نانوتكنولوژي | 3 | نانوفناوری پزشکی | رضایت، امانی، فریدی و سرکار؛ انتشارات داشگاه آزاد؛ سال 1392 |
شیمی |
2 |
شیمی عمومی |
چارلز مورتیمر |
بیوفیزیک |
2 |
مبانی بیوفیزیک |
محمدرضا حسین دخت- جمشید خان چمنی، سال 81 - ناشر دانشگاه فردوسی مشهد |
زبان عمومی |
3 |
1. Anderson, A. Active Skills for Reading ( Vols. 1-4).2. KIRN, e. and Hartman, P. Interaction: Reading.3.English for the students of Medicine.4. Seal, B. Academic Encounters: Reading, Study Skills and Writing.5. Shokrpour, N. and Mehbudi, A. Improving Reading Skills.6. Markstein, L. and Hirasawa, L. Developing Reading Skills (Vol. 1-3). |
USA: Thompson. 2008McGraw-Hill. 2007Atai, M.R. Shoja, J.Kafshgarsouteh, M. and Zolghadri, M. SAMT.2013 (1391).Cambridge Uni. Press.2000.Tehran: Jangal Publications.Cambridge University Press. |
دانشگاه |
ظرفیت پذیرش |
دانشگاه های پذیرش کننده |
---|---|---|
علوم پزشکی |
40 |
ایران(6)-بقیه اله (1)-تبریز(6)-تهران(5)-شاهرود(4)-شیراز(3)-کرمانشاه(3)- مازندران(4)-گلستان(4) |
ظرفیت مازاد(پرداخت شهریه) |
26 |
تبریز(2)-تهران(2)-آزادواحدعلوم دارویی(10)-شیراز(2)-شاهرود(1)-کرمانشاه(0)-مازندران (2) |
شعب بینالملل دانشگاه های علوم پزشکی |
- |
---- |
دانشگاه آزاد اسلامی |
15 |
تهران واحد علوم دارویی |
شبانة علوم پزشکی تهران |
- |
---- |
مدارک تحصیلی مورد پذیرش آزمون کارشناسی ارشد رشته نانو تکنولوژی پزشکی |
---|
کلیه کارشناسی های علوم پزشکی و کارشناسی مهندسی پلیمر مهندسی شیمی (کلیه گرایشها)- مهندسی مواد (کلیه گرایشها)- مهندسی برق- بیو الکتریک- مهندسی صنایع شیمیایی- فیزیک (محض و کاربردی)- شیمی(محض و کاربردی)- رادیولوژی- زیست شناسی(کلیه گرایشها)- داروسازی دارندگان مدارک دکتری عمومی پزشگی- داروسازی و دندان پزشکی و دکتری پیوسته بیوتکنولوژی |
کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته نانو تکنولوزی پزشکی سال 91
توضیحات |
رتبه40(91) |
درصد درس بیوشیمی |
30.56 |
درصد درس فیزیک |
0.0 |
درصد درس شیمی |
54.17 |
درصد درس زیست شناسی سلولی مولکولی |
33.33 |
درصد درس زیست شناسی سلولی مولکولی و فیزیولوژی |
55.56 |
درصد درس بیوفیزیک |
4.17 |
درصد درس زبان انگلیسی |
00 |
درصد درس هشتم |
00 |
درصد درس نهم |
00 |
سهمیه |
آزاد |
نمره |
140 |
نمره آخرین فرد پذیرفته شده درسهمیه آزاد |
159.40 |
نتیجه |
قبول |
دانشگاه |
آزلد واحد علوم دارویی |
رتبه در سهمیه |
40 |
رتبه در کل |
40 |